Şeytan Ayrıntıda Gizlidir!

Ankaradaki insan profilini anlatan bir #flood

Bu Analiz, @frouufou Kullanıcı adıyla paylaşımlar yapan, bir Twitter hesabının, son paylaşımlarından derlenerek oluşturulmuştur

  • şimdi size Ankaradaki insan profilini anlatan bir flood yazayım…
  • öncelikle öğrencileri baz alıcam çünkü memur anlatamam hepsinin hayatı belli…
  • Ankarada önemli 5 üniversite var Bilkent,Hacettepe,Odtü,Gazi,Ankara… geri kalanlarda tırt zaten bir şey ifade etmeyen saçma özel okullar
  • Herkes aman Odtü canım Odtü diye sevinirken biz burda Odtülü arkadaşlarımızdan iğreniyoruz. Hiçbir insan evladı mı düzgün olmaz?
  • Odtülüleri kendi içinde 3’e ayırıcak olursak 1. bilişimciler 2. hippieler 3. Ingilizce öğretmenliği okuyanlar…
  • Bilişimci kardeşlerimiz genellikle göze düşen 9gagci,bilgisayarda oyun oynayan, kargo pantolon giyen,hafif iri,uzun saçlı,gözlüklü,sivilceli
  • böyle boş huhabbet yapan “Hocam” demeye bayılan ortamda espiri yapıp kimse gülmedikten sonra “knk nasıl espiriydi ama” diyen özgüvensiz+
  • kardeşlerimiz. Bunları görünce kaçmanızı tavsiye ederim çünkü eskiden hepimize lanse edilmiş “odtü” yok yerinde çomar ordusu toplanmış.
  • Odtü Hippieleri bu şehri çok severler kimisi b”aşk”ent bile der. Daha doğrusu onlar yaşamayı severler her hippie gibi çünkü “ot be moruk”
  • Bu canlarımız asla insan ayırmadan sokaktaki suriyeli çocuklarla french kiss yapmaya hazırdırlar çünkü her zaman hümanist olmak gerekir
  • 100. yıl barlarında biralarını içereken hümanist kanları kaynar ve dünya barışı için kolları sıvarlar. Şile bezinden şalvarlarıyla+
  • Saçlarında rasta,bandana, yüzde hızma,gereksiz dövme,evsiz ayakkabısı gibi şeyler giymeye de bayılırlar..
  • 100.Yıl barlarında çalışıp suriyeli çocukları beleşe doyururken normal insanlara hesap sokma çabasındalardır çünkü odtülü olmak budur…
  • Bence en masumları bu ingilizce öğretmenliği okuyanlar çünkü kanımca odtüdeki en normal ırk onlar. Evet ırk
  • Odtü’ye gidince yaşıcaklarınız; Eymir gölü,Minibüsçüden temizlikçisine herkesim hocam demesi, yeşili gitmiş çimenlerde oturan moruk diyen
  • keçi sakallı rayban gözlüklü şahıslar, Odtü sweatshirtü giyip bundan gurur duyanlar,Odtü vizyonsuzu olup senin üniversiteni ezenler
  • Bilkent çok ara bir üniversite neden? Orda öyle çok olay olmaz,öğrencisi genel rahat bir okuldur. Orda kişiler ikiye ayrılıyor
  • Tikiler ve tiki olmayanlar. Genellikle baba parası ile o okula girildiği için kalite biraz daha iyidir insanlar kendine bakarlar
  • elit bir kesim orda okur yani. Geri kalanlarda halktan olsalar bile yine de kalitelidirler çünkü okulun seviyesi belli…
  • duyduğuma görede bursla girenler orda bir süre kültür şoku yaşıyorlarmış. Ankarada en iyi kampüsü olan okul kesinlikle bilkent
  • bilkentte okudukları için hafta sonları kendilerini yeniden doğururlar hava -15 derece bile olsa o klüplere gitmek zorundalardır.
  • Huqqaya gidip nargile içen o güzel erkeklerde asla unutulmamalıdır çünkü kalite budur. Arabalarıyla hava atıp yarışmak zorundalardır.
  • Bilkentin iyi insanları kesinlikle %25 bile olsa burslu okuyanlarıdır çünkü Ankara’nın şımarık varlıkları hiç çekilmez
  • Hacettepe daha realistik bir üniversitedir bu yüzden öğrencilerde realisttir unlike odtü….
  • Hacettepe ile Odtü çok benzetilir ama no no no…. Hacettepe daha sanatsal bir üniversite karıştırmayalım…
  • Hacettepeliler klasik normal öğrenci tipidir. Akmaz kokmaz aynı sürekli partilemeyi seven,içki uyuşturucu kullanan klasik öğrenci profili
  • Hacettepede sürekli herkes birbirinin arkasından sallar, danışmanları bile. Ve tabiki de yine hümanistlerimiz bu üniversitede de baskındır..
  • Her şeyi korumak isteyen, protesto varsa ne için olduğunu bilmeden koşan gereksiz aktivist canlarımız sizi de unutmadım…
  • Hayat onlar için çok zordur çünkü beytepede olan kampüslerinde yaptıkları toplantılardaki en küçük şeye üzülüp sıkılabilirler
  • ve bunlar yüzünden derslerine bile gitmezler çünkü en minik derdi bile kendilerni derinden yıkabilir
  • Hacettepe insanı ya hiçbir şeyi umursamaz ya da her şeyi dibine kadar umursar…
  • Herkesin görünce ıyy dediği güzel üniversite Gazi… Açık olucam gazi kendi içinde apayrı bir okul kampüs hayatı diye bir şey zaten yok
  • Bu yüzdem çimen görüp çömerler genelde çünkü gazililer. Gazi’de ya türkçü/milliyetçisinizdir ya da komünistsinizdir
  • Gazili türkçi turancı kardeşlerimizin adı “Gazili reisler” diye duymuştum bu tipler saç uzatan erkekleri falan dövüyorlar
  • Bu türkçü kardeşlerimiz istisnasız herkesin abisidir çünkü onlar bozkurt onlar has türk onlar eski türkçeyle konuşur.
  • Bu insanlardan en pasifiyle bile karşılaşırsanız arkanızı dönüp Odtülü bilişimcilere sarılın,okadar diyim ben size…
  • Gazi komünistleri de daha az bir kesimdir genelde okulda sürekli kavga çıkar, beşevlerde falan fanzin dağıtırlar.
  • birde aşırı islamcı kesim var kapalı kızlar beşevler kaldırımlarında yayılarak erkek muhabbeti keserler ama ben konuşunca kaşar oluyorum…
  • Genel gazili birini görünce kaçın bu insanlardan gram yarar gelmez korkunç insanlardır gazi mi odtü mü deseler Odtü derim o derece….
  • Son olarak Ankara üni. Bu üniversiteye genellikşe isteyerel giren bir insan evladı ben görmedim… herkes kader, tercih hatası,puan yetmedi
  • falan diye giriyor bu üniversiteye değişik…. Bu üniversite iğrenç bir topluluk karışımıdır. Her görüşün fanatiği bu okuldadır
  • O kadar ki artık öğrencisi olsanız bile başka bir kampüse giremezsiniz çünkü herkes manyak
  • sağcı,solcu,kürt,alevi,tacizci vs gibi en koyu insanlar bu üniversitede toplanmış bir kirlilikten başka bir şey değildir..
  • öyledir ki yemekhanede tuzluk bile yoktur ya da plastiktir kavga sırasında kullanılmasın diye….
  • geçen sene kampüs cadılarının adamı dövdükleri yerde Ankara üniversitesi… kalite yerlerde….
  • burda kimse mutlu değildir. Erkekler hala ortaokul çocuğu gibi davranır utanmasalar anaokuluna gidicekler ama onlar ağırdırlar
  • Ankara üni. en düzgün en güzel kampüsü rektörlüktür oda rektörlüğün ağırlığı olduğundan yoksa bir halta yaramayan boş “ilk” üniversitedir

Üniversite olmayan ama genel bir iki ankara insanından daha bahsetmek istiyorum….

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Mutlaka Oku! #Bilgiseli & #Flood © 2017 | Gizlilik Politikası | Tanıtım Yazıları | Pdf Kitap İndir | Yorum |